poniedziałek, 15 lutego 2016

Jaglane pyszności

 Kasza jaglana na słodko 8+

Am am am.
I tak od 11 słyszę od mojego synka, który jeszcze niedawno jadł drugie śniadanie. W końcu zabieram się za obiad i co się okazuje kurczak zjadliwy tylko dla psa. Chwila paniki co tu ugotować!
I przypomniałam sobie o szybkim i smacznym obiadku/deserku/kolacji/drugim śniadaniu 
kto kiedy woli. Ja potrzebowałam szybki obiad i tak też wykorzystałam to danie. 
Zapach cynamonu roznosił się po całej kuchni aż sama zgłodniałam. Polecam wasze dzieci na pewno pokochają!


Składniki:

Pół woreczka kaszy jaglanej (Mój łakomczuch chętnie wsunął by więcej)
Jogurt naturalny
cynamon
brązowy cukier/miód

Przygotowanie:
Zgotować wodę wsypać kaszę gotować jak na opakowaniu u mnie 15min. Do miski /blendera przełożyć jogurt naturalny wsypać płaską łyżeczkę cukru i 1/4 łyżeczki cynamonu. Dokładnie wymieszać. Ugotowaną kaszę przecedzić zalać sosem jogurtowym dokładnie wymieszać wystudzić jeśli za gorące. Podawać.

Gwarantuję że zasmakuje waszym pociechom. Mój syn nawet zdjęcia nie dał mi zrobić :)
Polecałam nałożyć do miseczki trudniej ostudzić ale dziecku łatwiej zjeść.Oli musiał trochę się pogimnastykować:)

 Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz