czwartek, 4 lutego 2016

Tłusty nietłusty:)

Pączusie na małe brzusie:)

I o to przyszedł tłusty czwartek więc postanowiłam upiec pączki z moim małym pomocnikiem. Przepis nie jest trudny to też chciałam by Oli mi pomógł i z początku dzielnie przekładał serek homogenizowany do miseczki aż w końcu odkrył że to się da zjeść i tyle było z pomocnika;) 


Co by nie było pączusie wyszły pyszne:) Zostałam zmuszona do zastąpienia drobnego cukru(którego nie posiadałam) na cukier puder, a zapomniałam że to bardzo słodkie no ale trudno jak rozpusta to rozpusta! 
Więc drogie mamy jeśli chcecie uczcić tłusty czwartek z maluszkiem, a w kuchni nie jesteście boginiami to gwarantuję że te pączki zawsze wychodzą, są pyszne i co najważniejsze domowe! 



Podałabym przepis ale jest on zapożyczony z bloga Moje Wypieki dlatego też odsyłam was do linku 
http://www.mojewypieki.com/przepis/paczki-na-serku-homogenizowanym
Smacznego! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz